Algemene voorwaarden
Op alle rechtsverhoudingen met Hofman Accountants zijn, met uitsluiting van enige andere algemene voorwaarden, de algemene voorwaarden van Hofman Accountants van toepassing.
Bekijk onze algemene voorwaarden.
Klachtenregeling
Wij spannen ons in u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u over onze dienstverlening een klacht hebt. Als u uw klacht met ons wilt delen stellen wij dat op prijs. Dit stelt ons in de gelegenheid hierover met u van gedachten te wisselen, de fout eventueel te herstellen en in de toekomst dit te voorkomen. Als uw klacht niet naar volle tevredenheid is afgehandeld, kunt u zich formeel wenden tot de directie van Hofman Accountants. Wij zullen uw klacht vertrouwelijk en volgens een vastgestelde klachtenregeling behandelen.
Indien u uw klacht schriftelijk wilt indienen kan dit via klachten@hofmanaccountants.nl
U vermeldt daarbij de volgende gegevens:
- Uw bedrijfsnaam, naam en adres, uw (mobiele) telefoonnummer en/of uw e-mail adres;
- Een duidelijke omschrijving van de klacht;
- De naam van het kantoor en/of medewerker tegen wie de klacht zich richt;
- De reden, omstandigheden en/of aanleiding waarom u de klacht indient;
- Wanneer de klacht ontstond.